Master Data Management | MDM
voor multi-channel
Door een toenemend aantal communicatie- en handelskanalen is het in een multi-channel strategie een enorme opgave om een consistente merkbeleving te realiseren. SyncForce Master Data Management biedt een centrale data hub die zeker stelt dat alle informatie consistent uitgewisseld wordt naar alle medewerkers, partners, systemen en media.
Product Master Data
Consistente en actuele productinformatie is van groot belang voor het bouwen van succesvolle merken. Door product informatie te centraliseren middels Product Master Data Management (MDM) ontstaat één bron met product content voor alle medewerkers, partners, systemen en media.
Digital Asset Master Data
In het huidige digitale tijdperk is het hebben van digital assets (beeldmateriaal) onmisbaar geworden. Digital Asset Management (DAM) faciliteert hergebruik van content binnen uw organisatie voor zowel creatieve- als channelpartners door het centraal catalogiseren, opslaan en distributie van beeldmateriaal zoals product afbeeldingen, marketing afbeeldingen, video, audio en artwork bestanden. Tevens borgt u de historie van uw merk doordat alle digital assets eeuwig bewaard blijven in het archief.
Brand Identity Master Data
Centraliseert DNA (persoonlijkheid en heritage, Visuele Merk Identiteit (logo, lettertype, kleuren, visuele elementen, ontwerprichtlijnen, texturen en materialen) en verbale merkidentiteit (toon van de stem) van al uw merken. Centraal beschikbare ontwerprichtlijnen dragen zorg voor consistentie in het ontwerpen van nieuwe merkcontactpunten.
Promo Master Data
Voor promotionele uitvoering op de markt is het van belang de promo-mix zowel offline als online middelen direct beschikbaar te hebben voor lokale verkoopkantoren en channel partners. Promotional Asset Management centraliseert point of sale materiaal, advertenties, marketing drukwerk en promotionele merchandise.
Brand Story Master Data
Centraliseert alle merkverhalen zoals referentieprojecten, recepten, marketing successen en recenties zodat deze in leadtrajecten kunnen worden ingezet door sales of kunnen worden gepubliceerd op website, commerce platformen en binnen mobile/tablet apps.